Faq

Veel gestelde vragen

FAQ

Op deze pagina vindt je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze producten en bezorgservice. Staat je vraag er niet bij, of wil je een medewerker spreken? Neem dan contact op met onze klantenservice:
mail naar info@amessagewithabottle.nl of bel: 06 – 285 51 057

Je titel komt hier

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Hoe bestel ik een artikel?

Bestellen bij Amessagewithabottle.nl gaat simpel en snel, als je onderstaande stappen volgt, is je bestelling snel onderweg!

1. Blader door onze webshop, klik op de link naar de box die je wilt laten bezorgen.

2. In het tekstvak 'gratis kaartje toevoegen' kun je een persoonlijke boodschap aan de ontvanger invullen. Klik vervolgens op de button 'Bestellen'.

3. Controleer je bestelling, en klik op de button 'Bekijk winkelwagen'. In het volgende venster klikt je op de button 'Ga door naar afrekenen'.

4. Vul de gegevens van het bezorg en factuuradres in en volg de instructies in het scherm. Vul vervolgens de bezorgdatum en betaalvoorkeuren in, klik op de button 'Plaats je bestelling' en je bestelling is voltooid.

Hoe bezorgen jullie mijn bestelling?
Bestellingen voor adressen in Nederland worden bezorgd door bezorgdienst PostNL.
Wat gebeurd er met mijn pakket als er niemand thuis is?

Als er niemand thuis is op het bezorgadres op het moment van bezorging, volgt de bezorger de volgende procedure:
1. De bezorger levert het pakket af bij de buren en laat een kaartje achter met een telefoonnummer. De ontvanger kan dit nummer bellen om een nieuwe bezorgafspraak te maken.
2. Als het niet lukt het pakket bij de buren af te geven, neemt de bezorger het pakket mee terug en laat een kaartje achter bij de ontvanger. Met het telefoonnummer kan de ontvanger een nieuwe bezorgafspraak maken.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Je kunt zelf bepalen op welke datum je bestelling wordt bezorgd, dit geef je aan tijdens het bestellen. Voor levering de volgende dag dient je bestelling voor 17.00 uur (Nederlandse tijd) bij ons binnen te zijn. Wij bezorgen van maandag tot en met zaterdag. Wij bezorgen niet op zondagen en feestdagen.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten zijn gratis.

Waar bezorgen jullie allemaal?
Wij bezorgen in heel Nederland en België.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dat kan. Je kunt je bestelling bij ons ophalen in onze vestiging in Den Bosch, betaling dient wel voor afhaling voldaan te zijn.

Veilig betalen

Bij Amessagewithabottle.nl kun je op meerdere manieren veilig betalen. De betaling wordt door onze payment provider Molly afgehandeld. Wij bieden alle gangbare veilige betaalmogelijkheden. Op het moment dat je een bestelling plaatst en alle gegevens hebt ingevuld kun jekiezen uit meerdere opties:

  • iDeal
  • Op factuur (voor zakelijke vragen neemt u contact met onze klantenservice info@amessagewithabottle.nl)

Deze online-betalingen worden op een veilige manier verwerkt in samenwerking met Mollie.com

Hoe zijn mijn gegevens beveiligd?

Al je gegevens, inclusief het creditcardnummer, worden beveiligd met SSL. Dit is een sterke vorm van encryptie (versleuteling), die voorkomt dat kwaadwillende mensen je gegevens kunnen gebruiken.

A Message With a Bottle